Systemu ciąg dalszy, czyli.... czas gry.
Strona 1 z 1
Systemu ciąg dalszy, czyli.... czas gry.
Ostatni mecz pokazał, że olanie kwestii czasu danych akcji doprowadziło do totalnego chaosu. Skoro mam wolną chwilkę, to wypiszę mniej więcej jak to widzę, a co spotkało się z aprobatą Pani Admin Otóż będziemy testowali taki układ:
Mecz będzie składał się z dwóch 10-minutowych kwart (i tak zejdzie długo, więc na razie nie widzę innej opcji)
Co do czasu trwania poszczególnych akcji:
Akcja z 6 oczkami, czyli "w pełni udana za 3 punkty"- 30 sekund, z tym że przy podaniu do kolegi doliczamy +10 sekund <- wypadałoby przy okazji zrobić ograniczenie, że można podać tylko raz, więc reasumując, akcja może wynieść do 40 sekund
Akcja z 5 oczkami, czyli "w pełni udana akcja za 2 punkty"- 20 sekund, przy podaniu do kolegi +10 sekund <- reasumując akcja może wynieść do 30 sekund
Akcja z 4 oczkami, czyli "podanie"- 10 sekund
Akcja z 3 oczkami, czyli "faul z 2 rzutami dla faulowanego"- 30 sekund
Akcja z 2 oczkami, czyli "przechwyt piłki przez przeciwnika"- 20 sekund
Akcja z 1 oczkiem, czyli "nietrafiony rzut lub aut"- 20 sekund
Gdybyśmy postępowali wg tego schematu, to we wcześniejszym meczu po 2 godzinach realnej gry mielibyśmy stan przynajmniej 6:20, a nie 3:45. Wyszło jak wyszło, bo za bardzo chciałam się trzymać realizmu koszykówki, ale niestety nie mamy wolnego całego dnia, żeby rozegrać jeden mecz forumowy
Anyway, liczę, że ten system się przyjmie i proszę pozostałych sędziów, żeby go przestrzegali. Jeżeli da radę, to zostanie nam tylko kwestia wprowadzenia w praktykę mocnych i słabych cech (bo na razie korzystamy tylko z celności ;x), ale to już innym razem.
Mecz będzie składał się z dwóch 10-minutowych kwart (i tak zejdzie długo, więc na razie nie widzę innej opcji)
Co do czasu trwania poszczególnych akcji:
Akcja z 6 oczkami, czyli "w pełni udana za 3 punkty"- 30 sekund, z tym że przy podaniu do kolegi doliczamy +10 sekund <- wypadałoby przy okazji zrobić ograniczenie, że można podać tylko raz, więc reasumując, akcja może wynieść do 40 sekund
Akcja z 5 oczkami, czyli "w pełni udana akcja za 2 punkty"- 20 sekund, przy podaniu do kolegi +10 sekund <- reasumując akcja może wynieść do 30 sekund
Akcja z 4 oczkami, czyli "podanie"- 10 sekund
Akcja z 3 oczkami, czyli "faul z 2 rzutami dla faulowanego"- 30 sekund
Akcja z 2 oczkami, czyli "przechwyt piłki przez przeciwnika"- 20 sekund
Akcja z 1 oczkiem, czyli "nietrafiony rzut lub aut"- 20 sekund
Gdybyśmy postępowali wg tego schematu, to we wcześniejszym meczu po 2 godzinach realnej gry mielibyśmy stan przynajmniej 6:20, a nie 3:45. Wyszło jak wyszło, bo za bardzo chciałam się trzymać realizmu koszykówki, ale niestety nie mamy wolnego całego dnia, żeby rozegrać jeden mecz forumowy
Anyway, liczę, że ten system się przyjmie i proszę pozostałych sędziów, żeby go przestrzegali. Jeżeli da radę, to zostanie nam tylko kwestia wprowadzenia w praktykę mocnych i słabych cech (bo na razie korzystamy tylko z celności ;x), ale to już innym razem.
Akari Iwakura- Liczba postów : 607
Skąd : Trollownia :o
Similar topics
» Walęwtyłki ciąg dalszy~
» Hohohoh~ Eventu ciąg dalszy.
» Dzikie seksy w krzakach i zakopywanie trupów w piachu, czyli wypad nad morze.
» Hohohoh~ Eventu ciąg dalszy.
» Dzikie seksy w krzakach i zakopywanie trupów w piachu, czyli wypad nad morze.
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|